I'm Sorry


Banyak kesalahan yang aku buat,
Banyak tanggungjawab yang aku abaikan,
Banyak kata-kata yang tak sepatutnya keluar dari mulut,
Banyak tanggapan tak baik yang aku lakukan,
Aku minta maaf sahabat-sahabat sekalian,
Aku sememangnya sangat lemah,
Aku cuba untuk menjadi yang terbaik,
Tapi kadang-kadang aku tersasar,
aku tak mampu menjadi sebaik kalian,
Aku hanya ingin menjadi diri ku sebenar,
Jadi terima aku seadanya,jika tidak
tak perlu kalian bersusah-susah
untuk menerima diriku yang tak seberapa ini..
Aku lebih dambakan redha Ilahi,
namun aku masih dan sentiasa inginkan
kesenangan kalian bersamaku..
kerana ukhuwah yang ikhlas itu juga
diredhai Allah...

Comments

Popular posts from this blog

NAK FURTHER STUDY IN MEDICINE? part I

Kena reject crush

Kelebihan ahli Shaklee, cara kira bonus shaklee